Consumentenkoop
Verkoopt u producten aan consumenten? Doen zij wel eens een beroep op de wettelijke garantie? Of vragen zij u een product na 3 jaar terug te nemen?
En wist u dat de wet over de consumentenkoop per 1 januari 2022 is gewijzigd? In deze workshop leggen wij u uit waaraan een product moet voldoen om niet “gebrekkig” te zijn, welke rechten en plichten een consument-koper heeft en hoe u kunt (of moet) omgaan met klachten.
Doelgroep
Managers/directeuren, verantwoordelijk voor in- en verkoop, klachtenfunctionarissen, stafjuristen en kwaliteitsmedewerkers
Spreker
Kristina Adam, advocaat contracten-, proces- en aansprakelijkheidsrecht en lid van de German Desk
Programma
De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 5 april 2022 op ons kantoor aan het Pantheon 25 te Enschede en begint om 15.00 uur (inloop vanaf 14.45 uur) en duurt tot 17.00 uur.
Er zijn geen kosten verbonden aan deze middag.